Herstart protocol-zwembadtrainingen 2*D en 3*D op 5/1/2021

Nieuwsbrief

Het einde van het belabberd 2020 komt nu wel héél dichtbij. Vanuit de duikschool en het bestuur willen wij jullie allen een prettig eindejaar toewensen!

Op 5 januari 2021 starten we terug (beperkt) met de zwembadtrainingen. Omwille van de beperkingen die er gelden gaat dit niet voor iedereen zijn. We hebben ervoor gekozen om voorrang te geven aan de mensen die gestart zijn met het zwembad protocol voor 2 en 3*D.

De maatregelen die er momenteel geleden in het zwembad is dat er in bubbels van 4 personen per zwembaan mag getraind worden. In de groepscabine voor het omkleden mogen er ook maximaal 4 personen aanwezig zijn. Mogelijks gebruiken we de individuele kleedkamers.

Een examen datum is er nog niet vastgelegd, naarmate de training vlot zullen we een datum inplannen.

Hopelijk kunnen we na 15 januari met versoepelde maatregelen de normale trainingen hervatten.