Verkoop bokkepoten & baisers

Nieuwsbericht

Waarom?

• Goede en lekkere tradities moeten bewaard blijven. En zeker de verkoop van onze overheerlijke dessertkoeken. Het is topkwaliteit die door onze huisbakker/ sponsor Serge gemaakt wordt.
  • De jaarlijkse verkoop van deze lekkernij geeft onze club een extra financiële push.
  • Dit extraatje geeft ons de mogelijkheid voor o.a. – het onderhoud lokaal – aanschaf duikmateriaal – traktaties zoals nieuwjaarsreceptie, BBQ-openingsduik, duikweekend… enz.
  • De verkoop is elk jaar een succes
  • Wij hopen alzo de gederfde inkomsten van dit bizar jaar te kunnen compenseren.
  • De prijs blijft behouden!

Bestellen – Betalen

• U kan bestellen vanaf nu t/m 17 december 2021 via onderstaand bestelformulier.
  • Een doos van 700 gr. nog steeds voor 14 €.
  • Je kan kiezen: gemengd bokkenpoten & baisers of enkel bokkenpoten
  • Betalen via de AS rekening : IBAN BE94 9795 4119 3014 (mededeling : dessertkoeken = uw naam)
Afhalen
  • Afhalingen gebeuren in het ASD-clublokaal na de training op di op 21/12/2021!