Clubduik TODI (Beringen) (ADV Thomas) – vooraf inschrijven!

Wanneer:
20/11/2022 @ 09:00 Europe/Brussels Tijdzone
2022-11-20T09:00:00+01:00
2022-11-20T09:15:00+01:00
Waar:
Todi Beringen
be-MINE 1 - 3582 Beringen
Contact:
Thomas Van Hooydonk

Voor diegenen die Todi niet kennen: het is een indoor duikcentrum, vrij recent geopend op een oude mijnsite in Beringen. Dit wil dus zeggen dat we binnen duiken (water temp: 22°C) en iedereen dus makkelijk meekan, ook de koukleumen ?

Uur afspraak: 8u45
Locatie afspraak: Ter plaatse bij Todi
ADV: Thomas Van Hooydonk
Getij: NVT

Om het duiken wat aantrekkelijker te maken zijn er wat “speeltjes” in het bad gelegd: enkele autowrakken, een stuk van een mijngang, een boom,…en een 2000 tal vissen!

Dit bad met een max. diepte van 10m leent zich zeer goed voor de nieuwe leden die hun eerste duikervaring nog moeten opdoen (kader wordt voorzien) maar ook de meer doorwinterde duiker kan zich hier nog amuseren, zeker op een druilerige januari dag…

Meer Todi info: https://www.todi.be/nl/

Materiaal mee te brengen:

• Duikbril
  • DC, een kompas zal niet nodig zijn ?
  • Zwembadvinnen (geen botjes!)
  • Duikpak, 5 of 7mm een shorty of tropenpak zijn niet geschikt
  • Ademautomaat
  • Eventueel een (kleine) lamp
  • Duikbrevet of als je dat nog niet hebt je medische fiche (kan eventueel ter plaatse ook ingevuld worden)
  • logboekje

Jacket (BCD), fles en lood (geïntegreerd) wordt door Todi voorzien en breng je dus niet mee!

Momenteel zijn er 12 plaatsen voorbehouden.

Inschrijven?

Wie is reeds ingeschreven?