“Veteranentraining” – wie doet mee?

Het is het voor een deel van de leden moeilijk om zich nog op te laden om te komen trainen in het zwembad. Voor een brevet trainen OK nog, maar dan….

We willen onze fysiek nog wel blijven onderhouden maar niet noodzakelijk aan een “hoog” tempo. De “jonge” gasten gaan ervoor, de ouderen hebben er moeite mee en haken op termijn af. De club wil echter vermijden dat er veel ervaring verloren gaat en we vertrouwde gezichten aan de waterkant verliezen.

Daarom werd de vraag gesteld aan de duikschool om een aparte groep op te richten, de zogenaamde veteranen training. ​Geen senioren of OKRA duikers, dat vond ik er over

Meer recup, minder druk en we houden het gezellig (zonder kant zitten of aan de muur hangen).

Laat maar weten of je meedoet via het formulier hieronder! Alvast bedankt voor de input!

Mvg, John Michielsens

Ontvangen antwoorden :