Wie gaat mee op duikreis naar Malta in juni 2022?

Duikreis Malta 12/06/2022-19/06/2022 (onder voorbehoud)

Beste leden,

Herman Camps zou een duikreis naar Malta willen organiseren in de periode van 12/06/22 tot 19/06/22.

Het duikcenter en de accomodatie die hij op het oog heeft ligt aan de oostkant.

De richtprijs is 350euro voor het duiken en overnachting 280 euro p.p – vlucht vermoedelijk 250 euro.

Vermits er overnacht wordt in een B&B zit het middag-en avondeten niet in deze prijs.

Boottrippen en overzet naar Gozo en vervoer is exclusief vermits deze niet noodzakelijk zijn.

De meeste duiken kunnen van de kant.

Nitrox zou 5 euro per vulling kosten.

Er zal voor elks wat wils zijn wat de soort van duiken betreft,rif-en wrackduiken.

Niet duikers zijn ook van harte welkom.

Met deze info zou het toch bepalend genoeg kunnen zijn om te kunnen beslissen om al dan niet deel te nemen.

Herman zou willen vragen om ten laatste voor eind februari te willen beslissen of jullie al dan niet deel nemen zodat ik een definitief overzicht kan opmaken. Dit is GEEN clubreis.